Ahad, 10 Mei 2009

Hari Ibu : Tribute to my mum, the best mum in the world

me and my mum during my graduation in 1998

Today is a special day for the most special person in my life..my mum, Pn Sadiaah@ Nuriah Hj. Amit. Banyak gilak jasa mak sik terkira sampai kiamat pun sik dapat balas jasa mak. I am what I am because of my mum. Sampei kinek tuk masih keep on merik semangat & tunjuk ajar dgn anak2 supaya jadi orang berjaya di dunia dan akhirat. Masakan my mum also sik dapat dilawan the best in the world..sik macam orang lain, my mum and dad nun di Sibo. Waktu cuti Gawai & Raya baruk balit Sibo nemu sidak urang. Sidak duak selalu juak pegi Kuching mun nak pengilan especially..what can I say..I love my mum so much...happy mother's day to my mum and all the mothers in the world including the mother of my children, my lovely wife....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan